Serwis wysyłkowy na terenie całej Polski          

PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin serwisu
Klawiatura jest sprawna i zgodna z opisem . Polecam sprzedawcę , wysyłka b.szybko zrealizowana.

Regulamin serwisu



Regulamin serwisu

realizacji usługi serwisowej wymiany baterii i wyświetlacza w produktach Microsoft

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Sprzęt przesyłany do naprawy powinien być zapakowany w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w transporcie.

  • Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.

  • Koszt transportu do serwisu pokrywa klient, koszt transportu po naprawie ponosi serwis, z wyjątkiem przypadków gdy dostarczony sprzęt nie kwalifikuje się do naprawy w oferowanym zakresie - odsyłany jest przesyłką za pobraniem / koszt przesyłki kurierskiej/.

  • Nie odpowiadamy za legalność oprogramowania i danych zawartych na nośnikach dostarczonych do serwisu. Gwarantujemy poufność danych zawartych na nośnikach dostarczonych ze sprzętem.

  • Dane znajdujące się na nośnikach powinny być zabezpieczone przez zamawiającego

  • W celu umożliwienia sprawdzenie po naprawie serwisowej oraz wykonania niezbędnych zmian ustawień prosimy o udostępnienie wejścia do systemu /login hasło/, przy brak dostępu nie gwarantujemy poprawności wykonanej usługi.

  • W przypadku konieczności wykonania przeinstalowania Windowsa, ustawienia zmian systemu lub formatowania dysku po uzgodnieniu z zamawiającym wykonamy niezbędną kopię danych.

  • Usługa serwisowa realizowana jest w zakresie zgłoszonych usterek. W przypadku wykrycia dodatkowych usterek, których usunięcie jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania, usterki te będą naprawiane po dodatkowym ustaleniu drogą e-mail z zamawiającym w zakresie akceptacji poniesienia dodatkowych kosztów przez zamawiającego.

  • W przypadku rezygnacji z naprawy, po ustaleniu dodatkowych kosztów oraz części zamiennych zamawiający zostanie obciążony kwotą 50% usługi i kosztami przesyłki zwrotnej.

  • Nie odpowiadamy za wady ukryte, oraz usterki powstałe bez winy serwisu. 
    Przy wymianie samej baterii w tabletach może wystąpić problem z dotykiem bezpośrednio po sklejeniu lub w dalszej eksploatacji, za co serwis nie ponosi odpowiedzialności. Sytuacja ta dotyczy to w szczególności modeli Surface Book  oraz Surface Pro 

  • Wymienione części zostają zwrócone zamawiającemu chyba, że zamawiający jednoznacznie określi rezygnację z odsyłanie wymienionych elementów.

  • Zamawiający wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówionej usługi.

  1. GWARANCJA

  • Na wykonana usługę udzielamy 3 miesięcznej gwarancji.

  • Nie udzielamy gwarancji na sprzęt który przed naprawą był zalany.

  • Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres wykonanej usługi.

  • Serwis będzie zwolniony od odpowiedzialności gwarancyjnej w przypadku używania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.


 

  1. CZAS REALIZACJI USŁUGI

  • Podstawowy czas w zakresie wymiany (jeżeli akcesoria są na stanie) baterii, wyświetlacza 2 – 3 dni oraz usługa EXPRESS 24 godziny koszt usługi wzrasta o 100%. Do czasu Usługi nie wlicza się czasu dostarczenia do serwisu i zwrotu sprzętu zamawiającemu.

  • Jeżeli w trakcie wykonywania usługi wystąpią dodatkowe usterki uzgodnienie zakresu i termin będzie odbywał się drogą e – mail.


W dniu 22.02.2023r
 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu