Regulamin serwisu
realizacji usługi serwisowej wymiany baterii i wyświetlacza w produktach Microsoft
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sprzęt przesyłany do naprawy powinien być zapakowany w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w transporcie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.
Koszt transportu do serwisu pokrywa klient, koszt transportu po naprawie ponosi serwis, z wyjątkiem przypadków gdy dostarczony sprzęt nie kwalifikuje się do naprawy w oferowanym zakresie - odsyłany jest przesyłką za pobraniem / koszt przesyłki kurierskiej/.
Nie odpowiadamy za legalność oprogramowania i danych zawartych na nośnikach dostarczonych do serwisu. Gwarantujemy poufność danych zawartych na nośnikach dostarczonych ze sprzętem.
Dane znajdujące się na nośnikach powinny być zabezpieczone przez zamawiającego
W celu umożliwienia sprawdzenie po naprawie serwisowej oraz wykonania niezbędnych zmian ustawień prosimy o udostępnienie wejścia do systemu /login hasło/, przy brak dostępu nie gwarantujemy poprawności wykonanej usługi.
W przypadku konieczności wykonania przeinstalowania Windowsa, ustawienia zmian systemu lub formatowania dysku po uzgodnieniu z zamawiającym wykonamy niezbędną kopię danych.
Usługa serwisowa realizowana jest w zakresie zgłoszonych usterek. W przypadku wykrycia dodatkowych usterek, których usunięcie jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania, usterki te będą naprawiane po dodatkowym ustaleniu drogą e-mail z zamawiającym w zakresie akceptacji poniesienia dodatkowych kosztów przez zamawiającego.
W przypadku rezygnacji z naprawy, po ustaleniu dodatkowych kosztów oraz części zamiennych zamawiający zostanie obciążony kwotą 50% usługi i kosztami przesyłki zwrotnej.
Nie odpowiadamy za wady ukryte, oraz usterki powstałe bez winy serwisu.
Przy wymianie samej baterii w tabletach może wystąpić problem z dotykiem bezpośrednio po sklejeniu lub w dalszej eksploatacji, za co serwis nie ponosi odpowiedzialności. Sytuacja ta dotyczy to w szczególności modeli Surface Book oraz Surface Pro
Wymienione części zostają zwrócone zamawiającemu chyba, że zamawiający jednoznacznie określi rezygnację z odsyłanie wymienionych elementów.
Zamawiający wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówionej usługi.
GWARANCJA
Na wykonana usługę udzielamy 3 miesięcznej gwarancji.
Nie udzielamy gwarancji na sprzęt który przed naprawą był zalany.
Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres wykonanej usługi.
Serwis będzie zwolniony od odpowiedzialności gwarancyjnej w przypadku używania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
CZAS REALIZACJI USŁUGI
Podstawowy czas w zakresie wymiany (jeżeli akcesoria są na stanie) baterii, wyświetlacza 2 – 3 dni oraz usługa EXPRESS 24 godziny koszt usługi wzrasta o 100%. Do czasu Usługi nie wlicza się czasu dostarczenia do serwisu i zwrotu sprzętu zamawiającemu.
Jeżeli w trakcie wykonywania usługi wystąpią dodatkowe usterki uzgodnienie zakresu i termin będzie odbywał się drogą e – mail.
W dniu 22.02.2023r