Gwarancja
1. Towary sprzedawane przez sklep ANKAN mogą być objęte gwarancją:
- producenta realizowana przez serwis producenta,
- wewnętrzną udzielaną przez sklep w drodze postępowania reklamacyjnego:
Reklamacja 1. Reklamację zgłaszamy na stronie www.ankan.pl, zakładce Panel Klienta.
2. W sekcji "Zgłoszenie reklamacyjne" wypełnij odpowiedni formularz reklamacji wybierając reklamowany produkt.
3. Przy danym produkcie, prosimy o wybranie właściwego, dostępnego rodzaju reklamacji i dokładne opisanie informacji, mogących ułatwić realizację reklamacji.
4. Po przyjęciu zgłoszenia, prześlemy dalsze instrukcje drogą elektroniczną. 5 .Reklamacja może zostać odrzucona w przypadku gdy klient podejmie samodzielnie dokonuje naprawy lub wprowadza zmiany w zakupionym towarze. Możliwe jest bowiem że to jego ingerencja spowodowała wadę.
6. Termin rozpatrzenia reklamacji - 14 dni
7. Udzielenie odpowiedzi.
Chcesz zareklamować produkt
Zaloguj się do sklepu
wybierz numer zakupu/zamówienia
wypełnij formularz reklamacji i wyślij
w każdym przypadku otrzymasz odpowiedź przez e mail dotyczący szczegółów zamówienia/zakupu