Serwis wysyłkowy na terenie całej Polski          

PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Gwarancja i reklamacja

Gwarancja i reklamacja



GWARANCJA i REKLAMACJA

Gwarancja
1. Towary sprzedawane przez sklep ANKAN mogą być objęte gwarancją:
    - producenta realizowana przez serwis producenta,
    - wewnętrzną udzielaną przez sklep w drodze postępowania reklamacyjnego:
Reklamacja
1. Reklamację zgłaszamy na  stronie  www.ankan.pl, zakładce Panel Klienta.
2. W sekcji "Zgłoszenie reklamacyjne" wypełnij odpowiedni formularz  reklamacji wybierając reklamowany produkt.
3. Przy danym produkcie, prosimy o wybranie właściwego, dostępnego rodzaju reklamacji i dokładne opisanie informacji, mogących ułatwić realizację reklamacji.
4. Po przyjęciu zgłoszenia,  prześlemy  dalsze instrukcje drogą elektroniczną.

5 .Reklamacja może zostać odrzucona w przypadku gdy klient podejmie samodzielnie dokonuje naprawy lub wprowadza zmiany w zakupionym towarze. Możliwe jest bowiem że to jego ingerencja spowodowała wadę.
6. Termin rozpatrzenia reklamacji - 14 dni
7. Udzielenie odpowiedzi.


 
 

Chcesz zareklamować produkt

  • Zaloguj się do sklepu

  • wybierz numer zakupu/zamówienia

  • wypełnij formularz reklamacji i wyślij

w każdym przypadku otrzymasz odpowiedź przez e mail dotyczący szczegółów zamówienia/zakupu


karta reklamacyjna.pdf

Napisz  - rma@ankan.pl



karta gwaracyjna.pdf
 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu