Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Gwarancja i reklamacja
Uwaga!  W  związku korona wirusem COVID-19 przesyłki mogą być opóźnione . Przepraszamy

 

Kontakt
  • NIP: 951-198-05-30

  • E-mail:sklep@ankan.pl
  • Telefon693 108 534 SMS
    723 349 962 telefon wspomagający
  • Godziny działania sklepuponiedziałek - piątek 9.00 - 18.00 sobota 10.00 - 14.00
Systemy płatności
  • PayU
  • PayU Raty

Gwarancja i reklamacja



GWARANCJA i REKLAMACJA

Gwarancja
1. Towary sprzedawane przez sklep ANKAN mogą być objęte gwarancją:
    - producenta realizowana przez serwis producenta,
    - wewnętrzną udzielaną przez sklep w drodze postępowania reklamacyjnego:
Reklamacja
1. Reklamację zgłaszamy na  stronie  www.ankan.pl, zakładce Panel Klienta.
2. W sekcji "Zgłoszenie reklamacyjne" wypełnij odpowiedni formularz  reklamacji wybierając reklamowany produkt.
3. Przy danym produkcie, prosimy o wybranie właściwego, dostępnego rodzaju reklamacji i dokładne opisanie informacji, mogących ułatwić realizację reklamacji.
4. Po przyjęciu zgłoszenia,  prześlemy  dalsze instrukcje drogą elektroniczną.
 
 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu