W procesie przygotowywania zamówienia do wysyłki będzie się zmieniał jego status:
- wysyłamy informację e-mail o aktualnym stanie realizacji zamówienia,
- aktualny stan zamówienia można sprawdzić w panelu „TWOJE KONTO” zakładka „HISTORIA ZAMÓWIENIA”
Procedura zamówienia
Zamówienie produktu
- towaru pobieramy do koszyka ( można wrócić do dalszych zakupów),
- po zakończeniu zakupów przechodzimy do koszyka,
- wybieramy formę płatności i dostawy,
- przechodzimy do kasy,
- przechodzimy do opcji zamawiam i płacę,
- Sklep przesyła informację o przyjęciu zamówienia na adres e-mail zamawiającego,0
informacja ta znajduje się również w zakładce PANEL KLIENTA.
Realizacja zamówienia
- jeżeli towar znajduje się w sklepie zostaje wysłana informacja z numerem konta w celu dokonania wpłaty,
- jeżeli towar znajduje się w hurtowni sklep po potwierdzeniu rezerwacji przekazuje informację z numerem konta w celu dokonania wpłaty,
- odbiór osobisty po indywidualnym ustaleniu
Anulowanie zamówienia
Anulowane zamówienia następuje w przypadku braku potwierdzenia zamówienia w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego złożenia, lub nie została dokonana płatność w tym czasie płatność. Jeżeli chcą państwo anulować swoje zamówienie prosimy o KONTAKT MAILOWY .
Modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko do czasu jego wysyłki!